رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

آتش سوزی شب گذشته در زباله گاه مرکزی شهرداری تبریز منجر به آسیب رسیدن به بخش هایی از مرکز نگهداری حیوانات و سگ های بدون صاحب شد.

به گزارش تبریزگویا، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اشاره به وقوع این آتش سوزی که از عصر روز گذشته شروع و با وزش باد شدت گرفت، افزود: بر اثر این آتش سوزی هیچ گونه آسیبی به سگ های بدون صاحب وارد نشده و همه آنها از آتش نجات داده شده اند.

حبیبه هراتی اظهار کرد: این آتش سوزی در ساعات اولیه وقوع حادثه مهار شده بود، اما در ساعات بعدی به دلیل وزش باد و افزایش دما، دوباره شعله ور گردید که با همکاری سازمان آتش نشانی اطفاء گردید.

وی با اشاره به اینکه محل آتش سوزی و مرکز نگهداری حیوانات و سگ های بلاصاحب فاصله زیادی با هم دارند، ادامه داد: با توجه اهمیت موضوع در منطقه، عملیات اطفای حریق تسریع و در همان ساعات اولیه مهار شد.

هراتی اضافه کرد: بر اثر وزش دوباره باد مخالف آتش سوزی در محل فوق شدت یافته بود که با تلاش شبانه همکاران آتش نشانی و عوامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری، این آتش سوزی به پایان رسید.

وی گرمای بی سابقه و افزایش دمای روز گذشته تبریز و قابل اشتعال بودن زباله ها و همچنین وزش باد مخالف را دلیل اصلی ایجاد آتش سوزی شده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها