رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

ناصر عطاپور، خواننده و سرپرست گروه موغام گفت: کنسرت آذربایجانی «هفت شهر عشق» اواخر مهرماه در تبریز برگزار می شود.

به گزارش تبریزگویا، ناصر عطاپور در این خصوص گفت: کنسرت هفت شهر عشق کاری متفاوت از گروه موغام بوده که پیشتر مخاطبان و همشهریان عزیزمان را از نحوه ی اجرا مطلع خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در کنسرت جدیدش کارهای متفاوتی به مردم ارائه خواهد شد؛ ادامه داد: ابتدا تصمیم داشتیم این کنسرت هم در تهران و هم در تبریز اجرا شود ولی بنا به دلایلی اجرای تهران را لغو کردیم. برای همین فعلا در مرحله اول، کنسرت آذربایجانی «هفت شهر عشق» اواخر مهرماه در تبریز برگزار می شود.

عطاپور با اشاره به اینکه این کنسرت باحضور ۱۲ نفر خواننده از شاگردانش که  شامل شش نفر خانم(گروه کر) و شش نفر آقا می باشد برگزار می شود و افزود: این کنسرت پروژه متفاوتی است و تصمیم دارم هر پنج ماه یکبار یک دستگاه از موسیقی اصیل آذربایجانی را اجرا کنیم.

این خواننده مطرح کشورمان بر ضرورت توجه مسئولان به موسیقی آذربایجانی تاکید کرد و ابراز داشت: امیدوارم مسئولان با دل باز به پروژه های فرهنگی نگاه کنند.

وی به سختی های گروهش برای تمرین نیز اشاره کرد که گروه ما مجبور می شود تمرینات را در مکان های مختلف و آموزشگاه انجام دهد که سختی های فراوانی دارد.
وی افزود امیدواریم شبی بیاد ماندنی را در کنار همدیگر تجربه کنیم.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها