رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۸ نفر اراذل و اوباش در استان خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، سردار علی محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت نمایی، عربده کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مشخص شد این افراد پس از اقدامات هنجارشکنانه خود از ترس دستگیری و برخورد قانونی به استان‌های شمالی کشور متواری شده‌اند.

وی گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی این اراذل و اوباش را تحت رصد پلیسی قرار داده و تعداد هشت نفر از آنان را که شامل چهار مرد و چهار زن بودند هنگام مراجعت با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بستان آباد در یکی از استان‌های همجوار دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان تحویل دادند.

سردار محمدی اظهار کرد: از این متهمان تعداد هفت قبضه سلاح سرد کشف و تعداد دو دستگاه خودرو آنان نیز توقیف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی درپایان با تاکید براینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، به افراد هنجار شکن و اراذل و اوباش هشدار داد: این افراد جای برای عرض اندام در سطح استان ندارند چرا که اگر بخواهند با قدرت پوشالی اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کنند با برخورد قانونی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها