رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

رئیس پلیس فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، سرهنگ لریان در تشریح این خبر، گفت: در بازرسی از چمدان یکی از مسافران پرواز استانبول مقدار ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد. 

وی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

 وی از مسافران درخواست کرد: مسافران خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص حمل مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرودگاه اطلاع دهند.

کشف البسه خارجی قاچاق پنج میلیارد ریالی در مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف البسه خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدجلیلیان”در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ امام (ره)مرند در حین گشت زنی به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و خودرو سمند مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده تعداد ۲۹۳ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: در این خصوص دو نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با قاچاق انواع کالا و اقلام ممنوعه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارق منزل و دو نفر مالخر در عملیات ماموران پلیس آگاهی خبر داد. 

سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت به عنف منزل در یکی از محلات شهرستان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و با تلاش بی‌وقفه سارق سابقه‌دار را دراین راستا شناسایی کردند که با هماهنگی قضائی طی عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

سرهنگ آقاپور تشریح کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به سرقت وجه نقد و طلاجات از منزل مالباخته معترف شد که در ادامه دو نفر مالخر نیز در این خصوص دستگیر شدند و متهمین با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از شهروندان درخواست کرد: از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد در منزل خودداری کرده و هر گونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها