رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه 2 مهر 1402 - 10:32
  • کد خبر : 7515
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : نام‌نویسی برای حضور در یازدهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز آغاز شد

رئیس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز از آغاز ثبت نام برای حضور در این رویداد علمی خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، رضا کریملو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد ۱۷ تا ۲۰ آبان در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و افراد و شرکت‌های علاقمند برای حضور در آن، از امروز تا پایان مهرماه فرصت دارند در در سایت رسمی به نشانی Rinotex.ir نام نویسی کنند.

وی اضافه کرد: صاحبان، ایده نوآوران، فناوران، شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، سرمایه‌گذاران، مراکز ارائه دهنده خدمات تجاری سازی و مشاوره کسب و کار و سازمان‌های حمایتی در سراسر کشور می‌توانند در این رویداد علمی فناوری ثبت نام کنند.

کریملو ادامه داد: بزرگترین رویداد تجاری سازی، نوآوری و فناوری در پنج بخش ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی، فروش محصولات و خدمات دانش بنیان، خدمات تجاری سازی و مشاوره و ارائه نیازمندی‌های فناورانه برگزار می‌شود.
رئیس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: جذب و پرورش ایده، شبکه سازی، تجاری سازی، برندسازی و ارتقای سطح فناوری صنایع کشور از جمله این اهداف است.

وی همچنین به زون بندی تخصصی کاربردی این رویداد نیز اشاره کرد و گفت: یازدهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز در زون های خودرو و حمل و نقل، صنایع دفاعی، صنایع خلاق، شهر هوشمند، نفت، گاز و انرژی، لوازم خانگی، سلامت و بهداشت، صنایع غذایی، محیط زیست، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی، صنایع معدنی و ساختمانی و نوآوری و فناوری‌های آینده برپا خواهد شد.

کریملو بخش دانش آموزی را از رویدادهای جانبی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این بخش تحت عنوان اینوفست و در سه سطح هوش مصنوعی، هوافضا و رباتیک برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها