رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • چهارشنبه 5 مهر 1402 - 09:37
  • کد خبر : 7590
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به دیدار نائب قهرمان تکواندوی آسیا رفت

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به دیدار نائب قهرمان تکواندوی نونهالان آسیا رفت و دیدار صمیمی با خانوادهاین قهرمان بعمل آورد.

به گزارش تبریزگویا، مصطفی وحیدزاده در این دیدار با اشاره به تصویری که از این دختر موفق ایرانی با پرچم ایران بر روی دوش در حین مسابقات دیده بود اظهار داشت: وقتی پرچم سه رنگی ایران اسلامی مان را روی دوشهای دختر ایرانی خودمان دیدم احساس غرور، شعف و سرافرازی را درک کردم که برای تک تک ما مایه مباهات و افتخار است.
وی ضمن یادآوری خون هزاران شهیدی که برای حفظ این پرچم و آب خاک داده شده از پینار لطفی زاده خواست در کنار تحصیل و سایر مراحل زندگی به ورزش هم نگاه حرفه ای داشته باش تا در سایه موفقیتهای شما دختران و فرزندان عزیز این سرزمین زرع خیز پیش شهدا سربلند باشیم.
وحیدزاده گریزی هم به قهرمانان گذشته این رشته زد و موضوع جالبی را به لطفی زاده در باب دعای خیر مردم عزیزمان اذعان و عنوان کرد: ورزشکاران موفقی در گذشته در همین رشته تکواندو در کشور داشتیم که زیر پرچم ایران بر سکوهای جهانی تکیه زدند اما بنا به هر دلیلی وقتی به زیر پرچم لوای سایر کشورهای و حتی دشمنان این سرزمین پناه بردند دیگر هیچ وقت به ذره ای از این توفیقات دست نیافتند و شاید مهمترین دلیل آن دعای خیر بیش از ۸۵ میلیون ایرانی بود که پشت سر تمامی ورزشکاران ما در میادین وجود دارد و نمی توان از کنار این نفسهای حق و ثمرات دعاهایی که برای تک تک ما در تمامی عرصه ها دارد به راحتی گذشت.
این فعال حوزه صنعت و اقتصاد کشور به لطفی زاده و خانواده اش تاکید کرد: مطمئن باشید برکات شاد کردن حتی شده چند ثانیه ای دل مردم این کشور با بالا بردن پرچم ایران و پیروزی در میادین ورزشی تا ابد در زندگی شما خواهد ماند و این موهبتی از سوی خداوند متعال هست که نصیب هر کسی نمی شود.
وی در عین حال قدردان پدر و مادر بودن را نیز یکی دیگر از رمز موفقیت برای هر کس بخصوص ورزشکاران دانست و گفت: جوانان و فرزندان ما که با دسترنج زحمات و حمایتهای بی منت پدر و مادر حمایت می شوند اگر قدردان و دست بوس دستان پینه بسته این عزیزان باشند بدون شک همیشه و همه جا موفق و سربلند خواهند بود.
در این دیدار پینار لطفی زاده نیز از دغدغه ها و زحماتی که پدر و مادرش برای رسیدن به این موفقیتها کشیده اند گفت و ابراز داشت: پدر و مادرم و خواهرم برای رسیدن من به این موفقیت نه تنها تلاش کرده اند بلکه خیلی وقتها از موفقیتها خود گذشتند تا من به این موقعیت برسم من از همه آنها تشکر می کنم و امیدوارم روزی بتوانم تمامی این محبتها را جبران کنم.
این ورزشکار و نائب قهرمان آسیا از نامهربانی ها و کمبودهایی که حضور وی در میدان جهانی تکواندو را برایش غیر ممکن ساخت ابراز ناراحتی کرد و خواست تا حمایت از ورزشکاران بخصوص کسانی که از بضاعت مالی کمتری برخوردار هستند برای مسئولین استانی و کشوری اولویت باشد.
لطفی زاده گفت: برای موفقیت در تکواندو باید در چندین بخش و رشته دیگر از جمله بدنسازی نیز باید تمرین، تخصص و مربی داشت که همه این ضروریت نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مسئولین و دست اندرکاران می باشد و پدر و مادر من به تنهایی از پس هزینه های این مقدمه سازیها برنمی آیند.
این تکواندو کار حتی ضعف بدنی و کم آوردن در کمتر از ۱۴ ثانیه و شکست در بازی فینال را دلیل اصلی نرسیدن به مدال طلای بازی آسیایی ۲۰۲۳ دانست که مورد تاکید مصطفی وحیدزاده نیز بود و حتی این مضعل را گریبان گیر تمامی ورزشکاران در میادین ورزشی عنوان کرد.
گفتی است پینار لطفی زاده از آذربایجان شرقی توانست در رقابتهای تکواندوی قهرمانی نونهالان آسیا ۲۰۲۳ مدال نقره را کسب و نائب قهرمان این دوره از مسابقات شود.
براساس این گزارش لطفی زاده در رده قدی ۱۶۸ سانتیمتری در جمع ۱۲ شرکت کننده از قاره آسیا توانست با اقتدار مدال نقره را کسب و به عنوان نائب قهرمان این دوره از مسابقات معرفی و گردن آویز نقره را بر گردن بیاویزد.
این دختر ورزشکار کشورمان برای رسیدن به بازی فینال در ۳ مسابقه فشرده بر حریفان خود غلبه کرد بطوری که در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر صفر در هر دو راند دالیا عمرعلی از عراق را از پیش رو برداشت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها