رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید رجایی نمونه تمام عیار یک مسئول مردمی و انقلابی بود، گفت: برکت برگزاری جشنواره رجایی ایجاد انگیزه در دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش تبریزگویا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در آئین معرفی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی آذربایجان شرقی، افزود: انتخاب دستگاه‌های برتر بر اساس شاخص‌های سازمان مدیریت کار پسندیده‌ای است که اگر به درستی انجام شود و بر اساس معیار واقعی و کارکرد دستگاه‌ها صورت گیرد البته مدیران و دستگاه‌های کم کار و بی‌انگیزه را باید شناسایی کرد.

وی اضافه کرد: مزیت برگزاری جشنواره رجایی تشویق دستگاه‌های دلسوز و متعهد و ایجاد شوق خدمت در بین آنهاست.

امام جمعه تبریز به ارزیابی عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها در این جشنواره اشاره کرد و گفت: نتیجه ارزیابی عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها، نتایج را واقعی‌تر می‌کند.

وی افزود: این جشنواره می‌تواند تنها به رویدادی نمادین برای تقدیر از دستگاه‌ها اجرایی تبدیل شود یا اینکه می‌تواند فلسفه الگوگیری از شهید رجایی باشد.

آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های دو ساله رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: موفقیت‌های داخلی و خارجی خوبی در این مدت برای کشور به ارمغان آمده که نتیجه تلاش و مدیریت جهادی است.

وی همچنین به شاخص‌های مدیر مطلوب از منظر مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: توجه به جوانان، امیدوار بودن و امید آفرینی، خستگی ناپذیری، داشتن روحیه جهادی، مدیریت فکورانه و عقلایی، تعهد و خدمت به مردم، عدالت خواهی، مردمی بودن، شفافیت فعال و پرتحرک بودن از جمله شاخص‌های مدیر مطلوب از نظر رهبر معظم انقلاب است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها