رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز هفته نیروی انتظامی را یکی از مهم ترین رویدادها اعلام کرد و گفت: امنیت فصل مهم زندگی است و فلسفه وجود پلیس در هر کشوری، ایجاد نظم و امنیت و آرامش برای مردم است.

به گزارش تبریزگویا، حجت الاسلام و المسلمین « سیدمحمد علی آل هاشم » روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: رزمندگان زیادی برای دفاع از کشور در جبهه ها حضور یافتند و از جان خود گذشتند و از وجب به وجب خاک این کشور با نثار جان خود دفاع کردند و امروز نیز نیروی انتظامی سرافراز، از امنیت و آرامشی که مدیون شهدا هستیم جانانه دفاع می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ماموریت نیروی انتظامی اهمیت مضاعفی پیدا می کند و این نیرو مهمترین وظیفه را که همان تامین امنیت جامعه است بر دوش دارد و از این نظر اهمیت بسیاری می یابد.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: البته نباید مسئولیت تامین امنیت، محدود به امنیت جانی باشد بلکه پلیس باید در مقابل ناامنی فرهنگی نیز بایستد و پلیس باید موظف به برخورد با اینگونه ناامنی ها شود.

وی با بیان اینکه طبق فرموده امام صادق (ع)، امنیت، عدالت و آسایش نیاز هر انسانی است، گفت: امنیت مقوله و نیاز اول مردم است و مخصوص عده ای خاص نیست لازمه اقتدار هر جامعه و کشوری، تحقق کامل امنیت است.

حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: اقتدار نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی نیز به شمار می رود از این رو این نیروی سرافراز باید در انجام مسئولیت اصلی خود که همان ایجاد امنیت است با اقتدار و قاطعانه عمل کند.

وی به محبوبیت نیروی انتظامی و نیروهای مسلح ایران در بین اقشار مردم نیز اشاره کرد و گفت: پلیس ایران در جریان اغتشاشات، محکم و استوار در برابر اغتشاش گران ایستادند و از جان و مال مردم دفاع کردند و در این کار صبح و شب نشناختند و همین موضوع موجب شده تا نیروی انتظامی همواره مورد تمجید امامین انقلاب قرار گیرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها