رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه 16 مهر 1402 - 09:41
  • کد خبر : 7822
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تبریز
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد؛

تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی با توجه به محدودیت فصل کاری تاکید کرد.

به گزارش تبریزگویا، سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونان که با حضور مدیران معاونت عمرانی و معاونان عمرانی مناطق دهگانه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونان عمرانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در اجرای پروژه‌های عمرانی، خواستار رفع موانع اجرایی پروژه‌های عمرانی و تسریع در اجرای آن‌ها شد.       

وی در ادامه با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های آسفالت ریزی، گفت: با توجه به شرایط جوی باید هرچه سریعتر پروژه‌های آسفالت ریزی و خدمات محله‌ای اجرا شود.

احمدزاده افزود: اجرای گسترده پروژه‌های آسفالت ریزی با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایط نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان انجام می‌گیرد و تا بهسازی تمامی معابر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خطاب به معاونان عمرانی، گفت: ما باید تلاش و فعالیت خود را زیاد کرده تا بتوانیم روند ساخت و ساز پروژه‌ها و کیفیت راه‌ها را با آسفالت ریزی‌ها و بهسازی‌های مناسب بالا ببریم و این مهم زمانی تحقق پیدا می‌کند که برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری‌های کارآمد و تلاش معاونان در زمینه‌های مختلف عمرانی با همت مضاعف انجام گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه معاونان عمرانی مناطق را به پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی به ویژه کانال‌ها و آبروها فراخواند و افزود: با توجه به کاهش خطرپذیری شهر در مقابل سیلاب یکی از پروژه‌های مهم در شهرداری اجرای پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی در جهت کنترل روان آب‌ها و ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر شهر و ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تشریح کرد: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها است که ساماندهی هدایت آب‌های سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقای سطح ایمنی معابر، تسریع در اجرای پروژه‌های کلان، تعیین تکلیف پروژه‌هایی که تاکنون به دلیل عدم تملک و یا رفع معارض اجرایی نشده و تسریع در اجرای پروژه‌های ترافیکی از برنامه‌های مهم سال جاری در این راستا است.

لازم به ذکر است، جلسات شورای معاونان عمرانی به منظور بررسی عملکرد مناطق و هماهنگی پروژه‌های عمرانی با حضور معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونین عمرانی مناطق دهگانه و سازمان‌های شهرداری به صورت مستمر و به ترتیب در یکی از مناطق شهرداری تشکیل می‌شود که این هفته نیز در شهرداری منطقه پنج تبریز تشکیل یافت.

آماده سازی تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز برای خدمت رسانی به شهروندان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز نیز بر آماده سازی و اورهال شدن تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز برای خدمت رسانی در زمان بحران و بارش‌ها تاکید کرد.

پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام گرفته هواشناسی در خصوص آغاز زودهنگام بارش‌ها، آماده سازی و اورهال تمامی تجهیزات زمستانی مناطق دهگانه تبریز ضروری است و معاونت‌های مناطق موظف هستند نسبت به بازبینی نوسازی و اورهال شدن تجهیزات زمستانی اقدام کنند.

وی افزود: آمادگی و وضعیت مناسب تجهیزات زمستانی و ماشین آلات خدمات شهری نقش اساسی در پیشگیری و مقابله با مشکلات احتمالی مواقع بارش برف و باران و خدمت رسانی بهینه به شهروندان دارد.

عباس نژاد با اعلام این‌که از روزهای آینده ستاد معاونت خدمات شهری از تجهیزات و ماشین آلات مناطق بازدید خواهد کرد، افزود: تسریع آماده سازی و رفع نواقص احتمالی تجهیزات ضروری است و اغماضی در خصوص نواقص احتمالی تجهیزات زمستانی خدمات شهری صورت نخواهد گرفت.

وی تاکید کرد: وضعیت تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز اعم از وضعیت کارگاه‌های محلول ساز، دستگاه‌های برف روب خیابانی، دستگاه‌های سنگین راهسازی، تانکر و کمپرسی‌های مستقر در مناطق دهگانه و پمپ‌های آب و سنجش میزان آمادگی این تجهیزات توسط مدیران و کارشناسان ستاد معاونت بررسی خواهد شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها