رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران ساختمان خدمات پستی شهر جدید سهند را کلنگ زنی و دفتر پستی این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش تبریزگویا، محمود لیائی روز شنبه در آیین افتتاح دفتر پستی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جدید سهند، اظهار کرد: شعار جدید پست «مراجعه و خدمات پستی درب منزل و محل کار به‌جای مراجعه مردم» تعیین شده که امیدواریم با احداث و افتتاح دفاتر پستی در نقاط مختلف این شعار محقق شود.

وی ادامه داد: هدف ما کاهش مراجعه حضوری مردم به پست برای پیگیری مرسولات است و در راستای تحقق این هدف، برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

تعیین تکلیف ساختمان پست مرکزی در تبریز ضرورت دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این آیین، ارسال سریع مرسولات را یکی از مزیت‌های پست استان عنوان کرد و افزود: این مزیت مهم نتیجه بهره‌مندی و بکارگیری فناوری‌های نوین در این مجموعه است.

تراب محمدی بر تعیین تکلیف ساختمان پست مرکزی در تبریز تاکید کرد و افزود: این مرکز، هاب شمالغرب است و روزانه نزدیک به ۴۰ کامیون به این مرکز تردد می کنند که موجب ترافیک شدید می شود از این رو ایجاد ساختمانی جدید در خارج از شهر ضروری است.

وی همچنین به نبود دفاتر پستی در برخی شهرستان های استان همچون خداآفرین، هوراند و لیلان اشاره و ابراز امیدواری کرد تا با مساعدت مسئولان ذی‌ربط شاهد راه‌اندازی دفاتر در این شهرستان ها باشیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: امروز شاهد حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه هستیم، البته حماس با عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکست و نقشه‌ عادی سازی با کشورهای عربی را نقش بر آب کرده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها