رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

رویداد هم‌عهدی دختران تبریز و غزه با عنوان «دختران یاس و زیتون» در تبریز با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پایان یافت.

به گزارش تبریزگویا، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی روز شنبه در جمع دختران عضو کانون‌های فرهنگی هنری تبریز که در این رویداد در سینما ۲۹ بهمن تبریز گردهم آمدند، گفت: تاریخ بشریت هرگز جنایات بی شرمانه و ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیست علیه مردم مظلوم و زنان و کودکان بی پناه غزه را فراموش نخواهد کرد و این ننگ بزرگ تا ابد بر پیشانی این ظالمان خواهد ماند.

مرتضی شفیعی ادامه داد: طبق قوانین بین الملل، بیمارستان ها، مدارس و مراکز زیر نظر سازمان های بین المللی در دوران جنگ نباید مورد حمله و تعرض قرار گیرند اما این رژیم غاصب در اقدامی ظالمانه و به دور از انسانیت، مردم مظلوم غزه را در بیمارستان قتل عام کرد و این نتیجه اقدام دولت هایی است که در سال های اخیر به دنبال سازش با این رژیم کودک کش بوده اند.
وی اضافه کرد: سازمان‌ها و نهادهای مدافع حقوق بشر باید بدون هیچ‌گونه اغماضی سران رژیم اشغالگر قدس را بخاطر جنایات اخیر به ویژه بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه در دادگاه های بین المللی مورد محاکمه قرار دهند و این رژیم باید در مقابل دیدگان همه ملت ها و دولت ها تاوان جنایت‌های بی سابقه خود را در طول هفت دهه گذشته پس دهد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها