رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه 16 مهر 1402 - 02:38
  • کد خبر : 8449
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : مرمت آسفالت و پله گذاری/ جدول گذاری و صدور اخطاریه توسط شهرداری های نواحی سه گانه منطقه ۲

توسط شهرداری های نواحی سه گانه منطقه ۲ در معابر سطح حوزه این منطقه مرمت آسفالت و پله گذاری، شستشوی باکس و زیرباکس ها و همچنین جدول گذاری به انجام رسیده و به ساخت و ساز کنندگان جهت جلوگیری از سدمعبر اخطار داده شده است.

به گزارش تبریزگویا، در راستای سهولت تردد شهروندان به هنگام گذر از معابر سطح حوزه شهرداری ناحیه یک منطقه ۲، آسفالت چهار مسیر از جمله کوچه ۱۰ متری شانزده و کوی ۱۲ متری هفتم شهرک زعفرانیه و مقابل اورژانس ۱۱۵ و مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی در ابتدای شهرک زعفرانیه (از سوی راهنمائی) مرمت شده و ترمیم پله های کوی فرهنگیان زعفرانیه نیز به انجام رسیده است.

شهرداری ناحیه یک منطقه، به منظور سهولت عبور و مرور شهروندان به هنگام گذر از محلات حوزه این ناحیه پله های کوی فرهنگیان شهرک زعفرانیه را مرمت و بهسازی کرده است.

این فعالیت برای تامین سلامت تردد شهروندان و رفع فرسودگی پله های کوی فرهنگیان که در اثر گذر زمان دچار تخریب شده بود، به انجام رسیده است.

یک توسط شهرداری ناحیه همچنین تمامی باکس و زیرباکس های معابر اصلی و فرعی در راستای حفظ بهداشت محیط شهری در مسیرهای شهرک زعفرانیه و کوی فرهنگیان، کمربندی میانی و خیابان عطار نیشابوری، آبرسان و کوی ۱۳ آبان و… شستشو و پاکسازی شده و امحاء تمامی بنرهای غیرمجاز و آگهی های تاریخ گذشته نیز به انجام رسیده است.

توسط شهرداری ناحیه دو منطقه ۲ نیز بهسازی آب‌روهای خیابان صبای شمالی میرداماد برای رفع فرسودگی و سهولت گذر عابرین از معابر به هنگام بارندگی های فصلی عملیاتی و جداول فرسوده برداشته شده و جوی های این مسیر درحال بهسازی و جدول گذاری مجدد است.

شهرداری ناحیه سه منطقه ۲ برای سدمعبر کنندگان و سازندگان بناها و ساختمان ها در سطح این ناحیه اخطاریه صادر کرد.

توسط عوامل این ناحیه و در راستای رفع موانع عبوری شهروندان علاوه بر جمع آوری سدمعبر پیاده روها، به سازندگان ساختمان های درحال احداث برای جمع آوری نخاله های ریخته شده در مقابل بناهای درحال ساخت، در مسیرهای فردوس ائل گلی و شهرک یاغچیان و بلوار بهشت اخطاریه صادر شده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها