رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

فروش بلیت الکترونیکی بازی تیم های تراکتور و نساجی از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران آغاز شد.

به گزارش تبریزگویا،

این دیدار ساعت ۱۵.۳۰پنجشنبه ۱۱ آبان ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود و علاقه مندان برای تماشای این دیدار می توانند با مراجعه با سایت https://ticket.tractor-club.com/Products.aspx بلیت این بازی را تهیه کنند.

قیمت بلیت این بازی همانند بازی های قبلی ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده و داشتن کارت ملی برای حضور در ورزشگاه الزامی است.

زمان تعیین شده برای فروش بلیت این بازی از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه تا ساعت ۱۲ روز پنجشنبه تعیین شده و از تماشاگران و هواداران خواسته شده است تا بدون خرید بلیت در ورزشگاه نشوند.

هر هوادار می تواند تا پنج بلیت الکترونیکی این بازی را برای خود و دیگران تهیه کند و همچنان بانوان حق حضور در ورزشگاه را ندارند.

بازی با نساجی، چهارمین بازی خانگی تراکتور در این فصل است، این تیم در سه بازی قبلی خود در یادگار امام تبریز یک برد و ۲ باخت داشته و در جدول بازی های خانگی با سه امتیاز در رده دهم است.

نساجی نیز که تاکنون ۲ بازی بیرون از خانه داشته و با یک تساوی و یک باخت در رده پانزدهم جدول بازی های بیرون از خانه است در سومین بازی بیرون از خانه به دنبال کسب نتیجه است.

تراکتور در بازی هفته گذشته در اصفهان مقابل ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر بازنده شد و نساجی در خانه سپاهان را با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف کرد.

۲ تیم تاکنون ۱۰ بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته اند که چهار برد برای تراکتور، ۲ برد برای نساجی و تساوی برای ۲ تیم بوده است.

تراکتور در حال حاضر با ۱۲ امتیاز از هشت بازی در رده ششم و نساجی با ۶ امتیاز از هفت بازی در رده ۱۱ قرار دارند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها