رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • پنجشنبه 11 آبان 1402 - 18:41
  • کد خبر : 8548
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : استاندار آذربایجان شرقی بر تعیین حریم « کوجوار» تاکید کرد

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها برای تعیین حریم محله « کوجوار» تبریز گفت: کارگروه بررسی و رفع موانع حریم این محله باید در سریعترین زمان تشکیل شود.

به گزارش تبریزگویا، عابدین خُرّم » روز پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: موضوع کوجوار یکی از مسائلی بود که در سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: اقداماتی که شهرداری برای ساماندهی این محله انجام داده، به دلیل آن که یکی از مناطق آسیب پذیر محسوب می شود، ارزشمند است و امیدواریم به همین رویه ادامه یابد.

وی تاکید کرد: برای حل مشکل حریم کوجوار کارگروهی متشکل از مسکن و شهرسازی، گاز، برق و پتروشیمی، تشکیل و راهکارهای مناسب برای این موضوع احصاء شود و تا جایی که مقررات و قانون اجازه می دهد، باید تصمصیمات منطقی اتخاذ شود.

خُرّم با تاکید بر لزوم فعال شدن کارگروه اجتماعی استانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگروه اجتماعی به شورای اجتماعی ارتقا یافته، لازم است جلسات آن فعال شده و موضوعات هر شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه به نقشه مهندسی فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان جزو مطالبات شورای فرهنگ عمومی بوده و باید با در نظر گرفتن منابع برای مواردی که اجرا خواهند شد، تعیین تکلیف شود، زیرا که جزو اولویت های کاری سال ۱۴۰۲ است و نباید مورد غفلت واقع شود.

محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه موضوع حریم کوجوار در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان در جلسه هیئت وزیران مطرح شد، گفت: «یو.تی.ام» ( مختصات مکانی ) آن منطقه با جغرافیای فعلی به محیط زیست کشور ارائه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها