رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: برای نخستین بار پرواز مسیر بوشهر از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برقرار شد.

به گزارش تبریزگویا، رامین آذری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شرکت هواپیمایی کاسپین برای نخستین بار اقدام به برقراری پرواز رفت و برگشت در این مسیر کرده است.

وی اظهار کرد: طبق برنامه اعلام شده، این پرواز ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه روزهای جمعه هر هفته وارد فرودگاه تبریز می شود و یک ساعت بعد به سمت بوشهر پرواز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز رتبه نخست طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در مهر ماه سالجاری را به خود اختصاص داد.

آذری، ادامه داد: به گزارش دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه تبریز با ثبت شاخص ۷۸.۳ موفق شد در صدر فرودگاه های کشور قرار گیرد.

وی یادآور شد: فرودگاه تبریز ۲ بار نیز در سال گذشته، موفق به کسب عنوان نخست کشور شده بود و از این نظر، تنها فرودگاه کشور است که توانسته است سه بار متناوب، با پیشی گرفتن از فرودگاه اصفهان، در صدر جدول رنگینگ فرودگاه های کشور قرار گیرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها