رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اعلام کرد: طرح «دارو رسان» در مرحله اول برای جانبازان سرافراز ۷۰درصد تبریز اجرا می شود.

به گزارش تبریزگویا، حسین نوزاد روز شنبه به خبرنگاران گفت: در این طرح، بیمۀ طرف قرارداد، داروهای مورد نیاز جانبازان سرافراز ۷۰ درصد تبریز را درب منزل تحویل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه آسان داروهای مورد نیاز یکی از دغدغه های مهم ایثارگران معزّز به ویژه ایثارگرانی است که به دلایل مختلف از جمله کهولت سن و بیماری دچار مشکل در تردد و به تبع آن تامین دارو هستند.

نوزاد اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد است تا با اجرای طرح دارو رسان (تحویل دارو درب منزل ایثارگران) تا حدودی این مشکل را مرتفع کرده و با هدف ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت محور، خدمت رسانی به ایثارگرانی که سالمند بوده و یا مبتلا به بیماری مزمن هستند را تسهیل کند.

معاون بهداشت ودرمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: دارو رسان در مرحله نخست به جانبازان سرافراز ۷۰درصد تبریز خدمت می‌دهد و در ادامه جانبازان ۷۰درصد سایر شهرستان های استان و همچنین پدران و مادران شهدا در این طرح مورد توجه قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها