رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح پیشگامان انتظامی چهار با هدف شناسایی و برخورد با کانون های جرم خیز در استان خبر داد و گفت: بر این اساس تعداد ۴۰۶ نقطه آلوده شناسایی و پاکسازی و تعداد ۲۴۸ نفر از جلب شده ها دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش تبریزگویا، سردار علی محمدی روز شنبه با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایتمندی مردمی طرح پیشگامان انتظامی ۴ در سرتاسر استان به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکت سرقتی و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴۰۰ معتاد خطرناک و تابلو دستگیر و تحویل مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شد.

محمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: طی اجرای این طرح، تعداد پنج نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد راهبندان و عربده کشی آرامش و آسایش شهروندان به مخاطره انداخته بودند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی به کشفیات کالای قاچاق و اقلام ممنوعه نیز در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در حدود ۱۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و تعداد ۳ هزار و ۴۹۷ عدد قرص روانگردان و مقادیری اقلام ممنوعه از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، اجرای طرح پیشگامان انتظامی ۴ را در جهت مطالبه شهروندان عنوان کرد و گفت: بر عهدی که با مردم بسته ایم پایبند بوده و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش شهروندان خواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد می کنیم.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها