رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی:

مولدسازی، فرصتی تاریخی برای دستگاه‌های دولتی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی مولدسازی را فرصتی تاریخی برای دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: تمامی منابع حاصل از مولدسازی به خود دستگاه‌ها بازخواهد گشت.

به گزارش تبریزگویا، واقف بهروزی در دیدار با صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، مصوبه مولدسازی را موضوعی فرابخشی دانست و گفت: مولدسازی فرصت ویژه‌ای را برای دستگاه‌های دولتی فراهم کرده است.

وی یادآور شد: ظرفیت ایجاد شده از بابت اجرای مولدسازی، می‌تواند بسیاری از مشکلات دستگاه‌های دولتی، از جمله تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را حل و فصل کند، به همین خاطر نباید هیچ کسی مانعی برای مولدسازی ایجاد کند.

نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌ شرقی تصریح کرد: مدت زمانی که برای مصوبه مولدسازی در نظر گرفته شده است، دو سال است، بنابراین مدیران دستگاه‌های دولتی، باید زمان‌بندی لازم را برای اجرای هرچه بهتر و صحیح‌تر مولدسازی در نظر بگیرند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: تمامی منابع حاصل از مولدسازی به خود دستگاه‌ها بازخواهد گشت و اولویت، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های دولتی است.

بهروزی افزود: مصوبه مولدسازی، روش‌ها و ظرفیت‌های مختلفی را دارا است که با استفاده از آن‌ها می‌توان، منابع لازم در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار داد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها