رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • چهارشنبه 22 آذر 1402 - 20:43
  • کد خبر : 9711
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : جریمه ۱.۵ میلیارد ریالی قاچاق گاز مایع یارانه‌ای در تبریز
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی خبر داد؛

جریمه ۱.۵ میلیارد ریالی قاچاق گاز مایع یارانه‌ای در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: راننده کامیون قاچاق گاز مایع یارانه‌ای بدون مجوز در تبریز به پرداخت یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش تبریزگویا، صمد حضرتی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این پرونده برابر گزارش مردمی توسط عوامل نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد، افزود: متهم یک هزار و ۷۵۰ کیلوگرم گاز مایع یارانه ای به ارزش ۳۸۱ میلیون و ۶۵۲ هزار ریال را بدون مجوز حمل می کرد.

وی با بیان اینکه به این پرونده در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد، اظهار کرد: شعبه پس از انجام استعلام و دریافت دفاعیات متهم با توجه به عدم ارایه مدارک قانونی، با استناد به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به میزان چهار برابر ارزش کالا محکوم کرد.

نگهداری و فروش انواع سیگار خارجی قاچاق در تبریز به محکومیت ۳.۳ میلیارد ریالی مغازه دار منجر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده کشف و رسیدگی به پنج هزار و ۸۴۳ نخ سیگار و ۲۳۵ عدد سیگار الکترونیکی خارجی قاچاق کشف شده در یک مغازه در تبریز، گفت: این پرونده توسط عوامل نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع و در شعبه ششم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

حضرتی، ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده پس از دریافت دفاعیات متهم با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت سه میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال جزای نقدی به میزان ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها