رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز از تامین تجهیزات کنترل ترافیک مورد نیاز برای پلیس راهور شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، محبوب عبدالله پور با اشاره به الزامات قانونی در خصوص تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز پلیس توسط شهرداری گفت: در راستای اجرای ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه و همچنین کمک به پلیس راهور برای حل معضل ترافیک در معابر سطح شهر، مقرر شد بخشی از تجهیزات مورد نیاز توسط شهرداری تبریز خریداری و در اختیار پلیس گذاشته شود.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که عامل بروز ترافیک سنگین در مسیرها است، بروز تصادفات کوچک و بزرگ در نقاط مختلف شهر است که رانندگان تا رسیدن پلیس به محل تصادف، صحنه تصادف را حفظ می کنند. برای اینکه حضور پلیس در صحنه تصادفات در کمترین زمان ممکن میسر شود، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در اختیار این ارگان قرار داده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، پارک دوبل را از مهمترین عوامل ایجاد ترافیک سنگین در معابر اعلام کرد و اظهار داشت: برای برطرف کردن این مشکل و روانسازی تردد خودروها، ۱۰ دستگاه خودروی مجهز به بلندگو و دوربین پلاک خوان که متصل به سامانه ثبت تخلف است، به پلیس راهور واگذار شده است.

عبدالله پور افزود: در کنار این خودروها، تعداد ۱۰ دستگاه جرثقیل های حمل خودرو به پارکینگ نیز به پلیس داده شده تا در صورت مشاهده پارک دوبله و یا پارک غیرمجاز، بلافاصله خودروهای متخلف را به پارکینگ منتقل کنند.

مدیرعامل سازمان ترافیک ضمن تاکید بر اجرای صحیح قوانین ترافیکی در سطح شهر، اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری شهروندان، مشکلات ترافیکی تبریز به حداقل برسد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها