رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی برای توسعه شهر و ایجاد درآمد پایدار، اظهار کرد: آذربایجان از لحاظ سرمایه گذاری در طرح های اجتماعی و عام المنفعه جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش تبریزگویا، محمد حسین حسن زاده در جریان دیدار خود با مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و جلب مشارکت های مردمی شهرداری بیان کرد: جایگاه آذربایجان ازلحاظ مشارکت های بخش خصوصی در سطح قابل توجهی قرار دارد و به همین دلیل سرمایه گذاران توانمند ادوار گذشته نقش ماندگاری را در باقیات الصالحات به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: خواسته سرمایه گذاران با توجه به اعتماد کاملشان به شهرداری به عنوان مدیریت شهری تسریع مراحل سرمایه گذاری است و با این نگرش مجموعه شهرداری با بستر سازی و کاهش فرایند سرمایه گذاری طبعا افزایش اهداف خیر خواهانه و سرمایه گذاری های کلان را موجب خواهد شد.

وی همچنین ابراز کرد: بهتر است چالش ها و موانع جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرداری با بروز رسانی و طراحی روند سرمایه گذاری با روش های نو آورانه را برای ایجاد درآمد پایدار شهری بررسی کنیم و با ایجاد یک شرایط مطلوب سرمایه گذاران را به مشارکت در طرح های شهری ترغیب کنیم.

رضا خلیلی مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و جلب مشارکت های مردمی شهرداری در همین رابطه گفت: می توانیم در کنار مشارکت مدنی به دنبال مشارکت در تولید خدمت باشیم و با فرصت سازی برای شهر در سایه تلاش جدی اتاق فکر حوزه سرمایه گذاری را تقویت کنیم و بر همین اساس اداره کل سلامت واموراجتماعی با عنایت به محور فعالیت خود در سطح جامعه نقش بسیار مهمی در جلب سرمایه گذاران و خیرین دارد و می تواند موجب توسعه و پیشرفت های عام المنفعه ی اقتصادی، اجتماعی و به ویژه سلامت محور شود که به تبع آن موجب ارتقا رضایتمندی شهروندان خواهد بود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها