رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

با حضور مدیرکل اداره تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز و شهردار منطقه سه مراسم تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش تبریزگویا، علی قاسمی شهردار منطقه سه تبریز در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی شهرداری منطقه ۳ تبریز، از زحمات محمدرضا رضائی معاون مالی واقتصادی سابق شهرداری منطقه۳ تقدیر و تشکر نموده و برای علیرضا اسدی تیمورلوئی معاون جدید این منطقه آرزوی موفقیت نمود.
وی از اسدی به عنوان یکی از نیروهای باسابقه و توانمند شهرداری تبریز در عرصه مالی یاد  کرد و افزود: ایشان از نیروهای خوش فکر و در عین حال با اراده شهرداری تبریز است که با توجه به شناختی که از ایشان داریم پیش بینی می شود منطقه ۳ در حوزه های مالی و نیز اداری همچون گذشته منضبط و فعال باشد.
وی افزود: با توجه به نیاز مالی پروژه‌های عمرانی در سطح حوزه، پیگیری وصول درآمدها و تحقق بودجه تکلیفی باید در اولویت این معاونت قرار گیرد.
قاسمی بالانس هزینه و درآمد را از دیگر اولویت‌های کاری درون سازمانی عنوان و اظهار کرد: باید منابع درآمد جدید برای منطقه تعریف شود.
ولی عبدللهی، مدیر کل امور درآمد شهرداری تبریز نیز طی سخنانی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه، درآمدزایی و تنظیم هزینه‌ها از اهم موارد در فعالیت‌های مدیریت شهری است.
وی افزود:در این راستا می بایست با تعریف منابع درآمدی پایدار منابع مالی منطقه را در جهت توسعه و عمران تقویت نمود.
 بر اساس این گزارش در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات محمدرضا رضایی، علیرضا اسدی به عنوان معاون جدید اقتصادی و مالی شهرداری منطقه ۳ معرفی شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها