رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در ۲۳ هزار و ۴۹۴ فقره بازرسی انجام‌ شده در بازار محصولات کشاورزی، ۸۲۷ میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۳۷ هزار و ۷۷۴ ریال تخلف در حوزه گران‌فروشی و کم فروشی احراز شد.

به گزارش تبریزگویا، «اکبر فتحی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای عمل به شعار سال، مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان با گران‌ فروشی، احتکار و کم فروشی برخورد می کند.

وی با تشریح عملکرد این سازمان در این حوزه گفت: امسال تاکنون سه هزار و ۴۹۴ فقره بازرسی توسط گروه های نظارتی این سازمان انجام شد که از این تعداد، در ۲۰ هزار و ۶۶۵ فقره تخلفی مشاهده نشد اما در ۲ هزار و ۸۱۵ فقره بازرسی، تخلف احراز شد.

فتحی ادامه داد: در نتیجه بازرسی‌های صورت گرفته، ۱۴صورت جلسه کشف کالا و ارز و قاچاق تنظیم و ۲ هزار و ۶۰۵ فقره پرونده به تعزیرات ارسال و ۲ هزار و ۲۹۰ حکم صادر شد و ۳۱۵ پرونده نیز در انتظار دریافت حکم هستند.

وی تعداد پرونده‌های در انتظار ارسال به تعزیرات سازمان جهاد کشاورزی استان را ۲۲۵ فقره عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی تخلفات مکشوفه در بازرسی‌های صورت گرفته توسط این سازمان، ۸۲۷ میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۳۷ هزار و ۷۷۴ ریال است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها