رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه 6 دی 1402 - 15:14
  • کد خبر : 9989
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : چرخ توسعه کشورهای قلب آفریقا در دست ایران

مشاور رئیس جمهور کشور کامرون گفت: با راه اندازی خط تولید تراکتور ایرانی در کامرون نه تنها توسعه بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی ۲۹ میلیون جمعیت کامرون اتفاق می افتد بلکه شاهد تاثیرات آن در بیش از ۱۰ کشور منطقه غرب و مرکز آفریقا خواهیم بود.

به گزارش تبریزگویا، آمبوگ جِن مویس موبوگ مشاور رئیس جمهور کشور کامرون صبح امروز در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران ضمن درخواست راه اندازی خط تولید تراکتورهای ایرانی در کشور مطبوعش اظهار کرد: با راه اندازی خط تولید تراکتور ایرانی در کامرون نه تنها توسعه بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی ۲۹ میلیون جمعیت کامرون اتفاق می افتد بلکه شاهد تاثیرات آن در بیش از ۱۰ کشور منطقه غرب و مرکز آفریقا خواهیم بود.

وی افزود: کامرون رئیس اتحادیه سیماک در آفریقا می باشد که تردد و تجارت بین این کشورها بدون ویزا و تعرفه‌های گمرگی انجام می شود بنابراین تراکتورسازی با راه اندازی خط تولید در کامرون به واقع یک پایگاه و هاب منطقه‌ای در قلب آفریقا و حتی کشورهای اطراف خواهد داشت.

موبرگ با اشاره به اینکه در حال حاضر تراکتور مورد نیاز کامرون از طریق چندین کشور که مهمترین آن چین می باشد تامین می شود اظهار داشت: متاسفانه این تراکتورها از نظر کیفیت و خدمات پس از فروش و قطعات یدکی و مهمتر از همه قیمت پاسخگویی نیاز کشاورزان کامرونی نمی باشد و باتوجه به اطلاعاتی که تراکتورهای تولید ایرانی داریم امیدواریم امنیت غذایی آفریقا با ورود تراکتورهای ایرانی تامین شود.

وی از مسئولان تراکتورسازی خواست تا در نمایشگاه دوساله کشور کامرون که قدمتی ۲۰ ساله دارد و در واقع گرده همایی بین المللی در سطح دینا محسوب می شود شرکت کنند تا توانمندی های بی نظیر ایران و تراکتورساری در معرض دید عموم شرکت کنندگان قرار گیرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها