رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

جمعی از اعضای انجمن پیشکسوتان ورزش آذربایجان شرقی در اولین فعالیت رسمی این انجمن با حضور در منزل شخصی “قلی زاده” موتورسوار کهنه کار تبریزی با وی دیدار و تجلیل کردند.

به گزارش تبریزگویا، با حضور دکتر علی اصغر کوشافر رییس هیات مدیره انجمن پیشکسوتان استان، پهلوان ایوب بنی نصرت مدیرعامل انجمن، فرهاد صداقت، بابک بابازاده، اصغر خدایاری عضو انجمن، سیامک امیرخیزی عضو انجمن و رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، فرشاد کشفیا دبیر هیات و جمعی از پیشکسوتان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، امروز چهارشنبه در منزل شخصی “اسفندیار قلیزاده” موتورسوار کهنه کار تبریزی از فعالیت نزدیک به ۴۰ سال این مرد عاشق موتورسواری تقدیر و تجلیل کردند.
در این مراسم که اولین فعالیت رسمی انجمن پیشکسوتان ورزش آذربایجان شرقی پس از تاسیس بوده با اهدا لوح و هدیه نفیس از اسفندیار قلیزاده تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، انجمن پیشکسوتان ورزش استان در فعالیت‌های غیر انتفاعی در موضوعاتی هم‌چون ارج نهادن به جامعه پیشکسوتان ورزش استان، مشارکت در برنامه ریزی‌های ورزشی، استفاده از تجارب و راهنمایی‌های صاحب نظران ورزشی فعالیت خواهد داشت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها