مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به سیاست اصلی این دستگاه مبنی بر تکمیل طرح های نیمه تمام گفت: در مدت سه سال تمامی پروژه های نیمه تمام این حوزه را تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش استان خواهیم داد.
فرهودی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمیتواند مشکلات خود را حل کند زیرا که امر تعلیم و تربیت یک امر ملی است و باید تمامی دستگاه ها همکاری داشته باشند.
به گزارش تبریزگویا، فرهاد فرهودی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر اظهار کرد: توجه به مناطقی که سرانه آموزشی پایینی دارند جزو سیاست ها و اولویت های دولت است و در استان نیز این سیاست دنبال می شود و مناطقی که سرانه آنها از متوسط استانی پایین تر باشد مورد توجه بیشتر قرار می گیرد.
وی توسعه فضاهای آموزشی را از اولویت های این اداره کل عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا، بیشتر طرح های عمرانی آموزشی در استان در شهرستان هایی اجرا می شود که از نظر سرانه آموزشی کم برخوردارند.
فرهودی به سفر دوم رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات آموزشی این سفر در شهرستان آذرشهر اشاره کرد و گفت: سه مدرسه با ۲۱ کلاس درس و هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد ریال در جریان این سفر تحویل آموزش و پرورش شد و تا پایان سال نیز، سه مدرسه با ۱۳ کلاس درس در مناطق گوگان و آذرشهر با هزینه کرد ۱۸۰ میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش می شود.
وی ادامه داد: از مجموع ۴۸۰ میلیارد ریالی که برای اجرای این طرح ها در شهرستان آذرشهر هزینه شده ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی خیرین و بقیه از سوی دولت تامین شده است.
فرهودی همچنین بیان کرد: اداره کل نوسازی استان در مرداد ماه امسال هشت میلیارد ریال تجهیزات به آموزش و پرورش آذرشهر و گوگان تحویل داده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به سیاست اصلی این دستگاه مبنی بر تکمیل طرح های نیمه تمام گفت: در مدت سه سال تمامی پروژه های نیمه تمام این حوزه را تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش استان خواهیم داد.
فرهودی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمیتواند مشکلات خود را حل کند زیرا که امر تعلیم و تربیت یک امر ملی است و باید تمامی دستگاه ها همکاری داشته باشند.
نظرات