رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بارش برف در روزهای گذشته موجب لغزندگی جاده‌های استان شده و تردد در مناطق کوهستانی با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش تبریزگویا، «غلامرضا رسول زاده»، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در برخی از محورهای ارتباطی آذربایجان شرقی بارش برف در جریان است، افزود: بارش برف در گردنه های «شیبلی» در بستان آباد و «پیام» در مرند و «قره بابا» در آزادراه پیامبر اعظم موجب کندی تردد در این مناطق شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام راه های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان باز بوده و تردد در آنها در جریان است، اظهار کرد: اکنون گروه های راهداری استان با حضور در محورهای ارتباطی مشغول برف روبی و نمک پاشی هستند.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به لغزندگی جاده ها، رانندگان برای تردد در مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودرو خود را به تجهیزات و پوشاک زمستانی مجهز کنند.

رسول زاده ادامه داد: رانندگان و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی استان در هنگام بارش برف خودداری و در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضع آب و هوایی جاده ها استفاده کنند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها