رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

رئیس فدراسیون هندبال گفت: حال و وضعیت هندبال آذربایجان شرقی چند سالی است که خوب نبوده و این استان با روزهای درخشان خود فاصله گرفته است.

به گزارش تبریزگویا، علیرضا پاکدل روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان شرقی اظهار کرد: این استان در لیگ های کشوری هیچ تیمی ندارد و این برای این استان و فدراسیون خوب نیست که امیدوارم با انتخاب رئیس جدید و بکارگیری نیروهای جدید، شاهد رونق این رشته ورزشی در این استان باشیم.

وی به انتخاب یوسف قوام لاله به عنوان رئیس جدید هیات هندبال استان اشاره کرد و گفت: این آرا نشان دهنده اعتماد مجمع به وی بود و رئیس جدید باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت این ورزش در استان بکار گیرد.
پاکدل اضافه کرد: استان آذربایجان شرقی همواره بازیکنان بزرگی به هندبال کشور معرفی کرده و بازیکنان بزرگی از این استان در سطح ملی درخشیده اند و کمتر استانی این ظرفیت ها را داشته است که امیدوارم با رئیس و تیم جدید، دوباره شاهد آن روزهای درخشان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع با اشاره به وضعیت این رشته در استان گفت: متاسفانه هندبال آذربایجان شرقی در حد و اندازه نام استان نبوده و با روزهای درخشان خود فاصله گرفته است که امیدوارم با انتخاب رئیس جدید این رشته در استان سر و سامان بگیرد.
حبیب ستوده نژاد ادامه داد: از رئیس جدید انتظار داریم تمام شهرستان ها را فعال کند تا شاهد پویایی و فعال شدن هیات استان باشیم.
وی گفت: امیدوارم تلاش های تیم جدید به حضور تیمی از استان در رقابت های لیگ کشوری ختم شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها