رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

رییس پلیس راه های آذربایجان شرقی گفت: با هدف خدمات دهی به مسافران و گردشگران در آستانه سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی ۲۲۰ تیم پلیس راه در جاده‌های این استان مستقر شدند.

سرهنگ حبیب آبراهه روز سه شنبه در گفت و گوبا خبرنگاران، افزود: پلیس راه آذربایجان شرقی همراستا و در کنار سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی با تمام امکانات و بهره گیری از نیروی انسانی موجود در خدمت آحاد مردم و مسافران نوروزی است تا تعطیلات نوروزی با کمترین میزان مخاطرات جاده ای در منطقه به پایان برسد.

وی اظهار کرد: تیم های گشت و مراقبت های ویژه پلیس راه آذربایجان شرقی در تمام جاده ها به خصوص محورهای حادثه خیز به طور شبانه روزی مستقر شده اند تا با ارایه خدمات بهینه و نیز جلوگیری از تخلفات احتمالی رانندگی، زمینه ساز انجام سفرهای بدون حادثه برای هم وطنان باشند.

آبراهه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، توجه به هشدارهای پلیس و رانندگی با هوشیاری کامل و در ساعات روز را از جمله توصیه های خود به مسافران نوروزی و رانندگان وسایط نقلیه بیان کرد و خواستار توجه کامل به هشدارهای پلیس در جاده های استان شد.

وی یکی از دلایل اصلی بروز حوادث رانندگی در جاده ها را خواب آلودگی رانندگان اعلام و اضافه کرد: طبق آمارهای موجود بیش از ۷۰ درصد تصادفات جاده ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد که این امر نشان دهنده خستگی بیش از حد رانندگان است.

آبراهه استراحت کامل و رانندگی در شرایط معمول را از مهمترین عوامل کاهش تصادفات جاده ای بیان کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها