رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت همگرایی دستگاه‌های اجرایی در بهره برداری به موقع پروژه‌های عمران شهری تبریز تاکید کرد.

به گزارش تبریزگویا، مالک رحمتی در جریان بازدید ۶ ساعته خود از پروژه‌های کلان عمرانی با رویکرد ترافیکی، شهرک جوانان، فرهنگی، ورزشی، بحران و… که با حضور یعقوب هوشیار، شهردار تبریز همراه بود، بر اهمیت تعامل بین بخشی دستگاه‌های اجرایی دولتی با شهرداری تبریز برای تسریع در بهره برداری این پروژه‌ها تاکید کرد.

وی برنامه‌ریزی شهرداری برای رفع معضل ترافیک تبریز با اجرای همزمان ۵ پروژه ترافیکی را تأثیرگذار و اساسی خواند و اظهار کرد: اجرای همزمان ۵ تقاطع بزرگ غیر همسطح و پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب نقطه عطف رفع معضل ترافیک تبریز خواهد بود.

رحمتی ادامه داد: اجرای پروژه‌های تقاطع‌های غیر همسطح معلم، قراملک، حیدرآباد، خلعت پوشان، شهید حیدری و پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب از مهمترین اقدامات شهرداری تبریز برای رفع معضل ترافیک و کسب رضایت شهروندان در این حوزه است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد تمام دستگاه‌های دولتی برای اجرا و اتمام این پروژه در موعد مقرر کمک کنند تصریح کرد: از خرداد ماه سال جاری بهره برداری از پروژه‌های ترافیکی آغاز می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا با صدور دستورات لازم به فرماندار تبریز خواستار رفع موانع مربوط به آب و فاضلاب و اداره برق برای جابجایی تیرهای برق با هدف تسریع اجرای پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب توسط شهرداری تبریز شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها