رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

استاندار آذربایجان شرقی از آحاد مردم متدین و انقلابی استان برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش تبریزگویا، مالک رحمتی در پیام خود اظهار کرده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال با درد و رنج مردمان بی‌دفاع غزه گره خورده است؛ ملتی که در یک جنگ نابرابر و ناجوانمردانه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، قتل عام می‌شوند و ملت‌های آزادی‌خواه جهان این حق‌کشی را نظاره نشسته‌اند.

وی ادامه داده است: تصاویر کشتار بی‌رحمانه و دلخراش کودکان و زنان مسلمان فلسطینی، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و این در حالی است که مجامع بین‌المللی با شعار دروغین حمایت از حقوق بشر، در برابر جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل، مهر سکوت بر لب زده و تنها به اظهار تأسف در مقابل این فاجعه انسانی بسنده می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرده است: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر حکیم انقلاب در «دفاع از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران»، روز جهانی قدس را به نمایش خیره‌کننده آزادی‌خواهی و حق‌طلبی خویش تبدیل خواهند کرد و پیام نفرت و انزجار از رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی را به گوش جهانیان خواهند رساند.

وی با دعوت از آحاد مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیروزی کلیه حق‌طلبان جهان و مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را از درگاه خداوند مسئلت کرده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها