رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان شاغل به خدمت در این نهاد محسوب می‌شود، تاکید کرد: غفلت از انجام این وظیفه ذاتی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش تبریزگویا، علی اکبر سلمانی در سومین جلسه منطقه‌ای «تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی» در سراب گفت: همواره و تحت هر شرایطی، دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله های روزمره اداری، به خصوص پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی روسای ادارات شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و افزود: در انجام این وظیفه مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد.

سلمانی توضیح داد: باید در هر یک از دیدارها مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوار دیدارشونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و لذا باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار کرد: در طول سال گذشته تک تک شهرستان‌های آذربایجان شرقی مورد بازدید قرار گرفت و جلساتی در جریان این سفرهای هفتگی به انجام رسید. به پیشنهاد شورای معاونین اداره کل، از سال جدید این سفرها و این جلسات، با تمرکز روی حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی، منطقه‌ای شده تا ضمن برگزاری یک نشست مشترک بین چند شهرستان، با تعامل و هم افزایی، امورات را به بهترین نحو ممکن به پیش ببریم که نشست سراب، سومین نشست منطقه ای بعد از میزبانی های تبریز و بناب است.

سلمانی افزود: هدف از طراحی و اجرای نشست‌های منطقه‌ای، بررسی موانع، مشکلات و چالش‌ها برای پیدا کردن راه‌های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال ۱۴۰۳ است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها