رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی در جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگری خارجی بر تأمین امنیت و تسهیل فرآیند ورودی گردشگران خارجی به استان تأکید کرد.

به گزارش تبریزگویا، جعفر رزمی امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگری خارجی در محل استانداری آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به ورود ۹۵ هزار گردشگر خارجی به استان در سال گذشته گفت: تأمین امنیت و تسهیل فرآیند سفر گردشگران ورودی به استان از مهم‌ترین راهکارها برای مقابله با جو ایران‌هراسی ایجاد شده توسط کشورهای استعمارگر است.

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در طول سال ۱۴۰۲ آذربایجان‌شرقی میزبان گردشگران خارجی از ۶۳ کشور بوده است که عراق، ترکیه، چین، جمهوری آذربایجان، روسیه، ایتالیا، ازبکستان و ارمنستان به ترتیب بیشترین تعداد گردشگران ورودی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: برگزاری تور آشناسازی مختلف خارجی، حضور استانی در نمایشگاه گردشگری سلامت عراق و نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز و تهران از مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با جذب گردشگران خارجی در سال گذشته بود که با رشد ۵ درصدی ورود گردشگران خارجی به استان همراه بود.

رزمی ضمن تأکید بر مقابله با پدیده ایران‌هراسی خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای آشناسازی با هدف ارائه تصویری واقعی از امنیت کشور ایران و به دنبال جذب گردشگران خارجی از مسائل حائز اهمیت در حوزه گردشگری خارجی است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها