رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May

بالاخره روز موعود فرا رسید و مردم ولایتمدار و شهیدپرور و متدین آذربایجان شرقی همگام با مردم سراسر کشور از ساعات اولیه صبح و آغاز فرایند رای‌گیری با شور پای صندوق‌ها حضور یافته‌اند.

به گزارش تبریزگویا، مردم غیور آذربایجان شرقی، همواره در همه صحنه‌ها از دفاع مقدس تا مناسبات و بزنگاه‌های مهم سیاسی و اجتماعی کشور در صف اول حضور بوده‌اند. این مردم همیشه ثابت کرده‌اند که برای حفظ و اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان و مال خود می‌گذرند و برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی جان فشانی خواهند کرد.

امروز پیر و جوان آمده‌اند و بی تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور و خوشحالی و مسرت دوستان ایران اسلامی سبب یاس و ناامیدی بیشتر دشمنان خواهد شد.

هر رأی که امروز هر ایرانی در صندوق می‌اندازد یک موشک است که به قلب استکبار جهانی شلیک می‌شود و همانا شرکت در انتخابات ادامه مسیر شهدا و پاسداری از آرمان‌های امام راحل، شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

در این مرحله از انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد هزار و ۱۷۴ شعبه ثابت و ۱۵۳ شعبه سیار است.

از هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رأی ۹۰۳ شعبه ثابت شهری و ۱۴ شعبه سیاری شهری است و ۲۷۳ شعبه ثابت روستایی و ۱۳۷ شعبه سیار روستایی است.

در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی یک میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۲۵ نفر واجد شرایط رأی دادن است که از این تعداد ۶ هزار و ۲۱ نفر رأی اولی هستند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها