رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۶ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 23 June

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۳ هزار و ۵۱۴ تن آسفالت ریزی در سطح شهر انجام شده است.

به گزارش تبریزگویا، «سامان احمدزاده»، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آسفالت اساسی معابر اصلی و لکه گیری اساسی معابر محلات این شهر با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در حال اجراست، افزود: امسال ۶ هزار میلیارد ریال از این اعتبار در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶ هزار میلیارد ریال برای لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می شود.

وی اظهار کرد: کیفیت و ماندگاری آسفالت اصلی‌ترین شاخص معاونت فنی در موضوع تولید و توزیع آسفالت است و برای تحقق این هدف در سال گذشته سومین کارخانه آسفالت نیز در این شهر راه اندازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: در این راستا شهرداری منطقه ۱ اقدام به توزیع یک هزار و ۱۰۱ تن آسفالت برای اجرای آسفالت اساسی در مسیر اتوبوس های تندرو (بی آر تی) دروازه تهران و کوی و کوچه های طلایی، دانشکده واقع در توانیر، صدر ولیعصر، نیکوکاری عباسی، فرهنگیان آبرسان، توحید در کوی روشن چایکنار و مسیر بعثت فرهنگیان کرد.

احمدزاده، ادامه داد: شهرداری منطقه ۲ تبریز نیز با توزیع ۶۰۲ تن آسفالت، معابر و مسیرهای نوار حفاری کوی شبنم زعفرانیه، کوی گلناز خیابان عطار نیشابوری، کوچه های هشت متری چهاردهم، ۱۰ متری های ۴۱، ۴۲، ۴۷ و ۴۹ زعفرانیه و کوچه شهید پیشقدم واقع در خیابان جدیری جنوبی بهسازی و آسفالت کرد.

وی توزیع یک هزار و ۶۹۹ توزیع تن آسفالت و آسفالت ریزی رویه ورودی ورزشگاه یادگار امام(جاده جوان)، کوچه‌های کبیری و ۱۷ متری مارالان از سوی شهرداری منطقه ۳ و توزیع یک هزار و ۶۰۵ تن آسفالت و بهسازی معابر آخونی پشت پارک شادی، نظام پزشکی(کوی شهید عبادی)، خیابان ثابتی(کوی دوم)، پاسداران (کوی کمالی)، کوچه باغ (کوی معمار زاده و باغ دربندی)، شریفی (کوی شریفی ۲ ) و نصف راه جهاد از سوی شهرداری منطقه ۴ را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری این مناطق اعلام کرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: شهرداری منطقه ۵ نیز با توزیع یک هزار و ۲۷۳ تن آسفالت اقدام به چاله زدایی و آسفالت معابر و خیابان های ادیب بارنج، عارف باغمیشه، راجی تبریزی واقع در شهرک مرزداران، ۳۵ متری باغمیشه، جاده سلامت رشدیه و شهرداری منطقه ۶ با توزیع یک هزار و ۲۷۹ تن اقدام به بهسازی معابر کوی بهارستان شنب غازان، میدان راه آهن به سمت خطیب، شهرک امام (ره)، کوی صنعتی الوار، روستای الوار و محله تاریخی فرهنگی قراملک کردند.

احمدزاده، توزیع ۲ هزار و ۷۰ تن آسفالت در مسیرهای رمپ خیابان الهیه به اتوبان شهید کسایی، محله حسن رشدیه و کوی مدرسه واقع در شهرک اندیشه، رمپ اتصال خیابان الهیه کسایی، خلجان، کوی گلگشت بهاران واقع در دیزل آباد، مسیر اصلی کوجووار از سوی شهرداری منطقه۷ و توزیع ۶۱۰ تن آسفالت در مسیرهای کوچه شهید سبزی، میدان بهشتی، کوچه آهنی، کوچه بهرامی و قره‌باغی‌ها را از اقدامات این شهرداری ها در راستای آسفالت اساسی معابر تبریز اعلام کرد.

وی یادآور شد: شهرداری منطقه ۹ با یک هزار و ۸۵۱ تن آسفالت، خیابان های ۲۴ متری، ۲۰ متری، ادیب جنوبی- اول غربی، مسیر راه انحرافی ضلع جنوبی پل خلعت پوشان و شهرداری منطقه ۱۰ نیز با ۹۳۶ تن آسفالت، کوچه های فرعی در علی بقال، مقابل مدرسه شرافت شهرک ارم، کوچه های شریعتی، سلیمانی و فرهنگ واقع در خیابان شهید قره باغی، کوچه بخت شکوهی واقع در خیابان شمس تبریزی و خیابان رضوان و کوچه عالی نسب واقع در شهرک ارم را در برنامه بهسازی و آسفالت قرار داده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها