رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  • السبت ۱ ربيع ثاني ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 5 October

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي گفت: ديوان محاسبات در اين استان همواره نقش ارشادي، مشاوره و راهنمايي داشته و موجب كاهش روزافزون فساد اداري شده است.

به گزارش تبریزگویا، حيدر فتح‌زاده در ديدار مديركل ديوان محاسبات استان با وي اظهار كرد: تمام تلاش ما اين بوده از رسالت اخلاقي سازمان دور نشويم و اگر هم در جايي اشكالي پيش آمد آن را رفع و نظر ديوان محاسبات را جلب كنيم.

وي افزود: در سال‌هاي گذشته ديوان محاسبات استان قدم هاي موثري را در ارتباط با مديريت مالي، خلق ارزش افزوده و بالا بردن سرمايه اجتماعي دستگاه ها برداشته كه جاي تقدير دارد.

فتح‌زاده، ديوان محاسبات را مركزي براي حل اختلافات دستگاه‌هاي اجرايي استان دانست و خاطرنشان ساخت: تعامل، همراهي و همكاري متقابلي بين سازمان و ديوان محاسبات برقرار است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي، بر ضرورت تسهيل‌گري دستگاه هاي اجرايي و ممانعت از پيچيده كردن فرايندهاي انجام وظايف و خدمت به جوامع هدف تاكيد كرد.

در اين ديدار مديركل ديوان محاسبات استان اظهار كرد: وظيفه ديوان محاسبات حمايت و مراقبت از دستگاه‌هاي اجرايي است تا اهداف سازماني خود را محقق ساخته و برنامه‌هاي از پيش تعيين شده را پيش برند.

محمدرضا كردلو تصريح كرد: دانش فني و تخصصي در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي بالا بوده و كارشناسان اين سازمان در مباحث ملي، اقتصادي، صنعت، آمار و علوم اجتماعي صاحبنظر هستند كه بايد نهايت بهره را از اين ظرفيت‌ها ببريم.

وي افزود: كمترين ميزان انحرافات در بودجه، متعلق به آذربايجان شرقي است و بايد با ايجاد تعامل بيشتر و ارتباط سازماني موثرتر تلاش كنيم، جذب منابع بيشتري در استان اتفاق افتد.

مدير كل ديوان محاسبات آذربايجان شرقي همچنين گفت: نبايد تاكيد بر خودانضباطي منجر به خودتحريمي شده و در نهايت باعث تحليل انرژي و فوت فرصت ها شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها