رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۴ ربيع ثاني ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 18 October

شهردار تبریز گفت: ۷۰ پروژه ورزشی در دوره فعلی مدیریت شهری در این شهر طراحی شده و در دست اجراست، گفت: تلاش می شود تا پایان دوره فعلی مدیریت شهری ( خرداد ۱۴۰۴)، تمامی پروژه‌های ورزشی شهر در حال اجرا به بهره‌برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش تبریزگویا، «یعقوب هوشیار» در حاشیه بهره برداری از پروژه سالن‌ ورزشی چندمنظوره شهید تجلایی، اظهار کرد: این سالن ورزشی، بیستمین پروژه ورزشی شهر و پنجمین سالن ورزشی چندمنظوره تبریز است که در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی با صرف ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار تبریز گفت: این پروژه ورزشی در مساحت یک هزار و ۳۷۵ مترمربع شامل سالن‌ اصلی با مساحت یک هزار و ۱۴۷ مترمربع و ساختمان اداری و سالن بدنسازی با ۴۵۰ مترمربع طراحی شده است.

هوشیار، ادامه داد: تبریز استعدادهای بی‌نظیری در حوزه ورزش‌ دارد که نیازمند آموزش و حمایت هستند و توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان بخشی از حمایت‌های مدیریت شهری در این حوزه است.

وی یادآور شد: با اجرای تقویم ورزشی در ۵۲ هفته سال و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، کلانشهر تبریز برای سال دوم رتبه برتر ورزش همگانی را در کل کشور کسب کرده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها