رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
اختصاصی تبریزگویا؛

جزئیات گروگانگیری در تبریز

اوایل صبح امروز، یک مورد گروگانگیری در محلات تبریز اتفاق افتاد که در آن فرد ۳۱ ساله‌ای پس از مصرف مواد مخدر شیشه بدلیل نداشتن تعادل روحی و روانی مناسب با اسلحه کلت کمری جنگی با تهدید و ارعاب اقدام به گروگانگیری پد رو مادر، همسر و دختر خود می‌نماید.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی به خبرنگار تبریزگویا گفت: اوایل صبح امروز، یک مورد گروگانگیری در محلات تبریز اتفاق افتاد که در آن فرد ۳۱ ساله‌ای پس از مصرف مواد مخدر شیشه بدلیل نداشتن تعادل روحی و روانی مناسب با اسلحه کلت کمری جنگی با تهدید و ارعاب اقدام به گروگانگیری پد رو مادر، همسر و دختر خود می‌نماید.

سردار علی محمدی افزود: با حضور بموقع پلیس در محل حادثه و با خویشتن‌داری لازم چندین مرحله با فرد گروگانگیر مذاکره و با انجام عملیات روانی و ارائه مشاوره روانشناختی توسط مشاوران نهایتا متهم گروگان‌ها را آزاد و خود را به پلیس تسلیم و اسلحه نیز به همراه دو تیغه خشاب نیز کشف شد.

وی گفت: در این حادثه خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشد و فرد گروگانگیر نیز هم اکنون در اختیار پلیس بوده و تحقیقات از گروگانگیر برای روشن شدن انگیزه و علت دقیق این حادثه همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها