رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
رئیس مجلس شورای اسلامی:

تولید رانتی محکوم به شکست است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبات اقتصادی در کشور یک ضرورت است، گفت: امسال مهار تورم در اولویت کارهای اقتصادی قرار گیرد، تولید رانتی محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار تبریزگویا، محمد باقر قالیباف قبل از ظهر پنج شنبه در بازدید از یک مجموعه نساجی در سراب گفت: تصمیم‌گیری‌های درست، صحیح و پایدار، ثبات اقتصادی رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینان و مخصوصاً گروه‌های زنجیره تولید و ایجاد ارزش می‌توانند نقش آفرینی کنند، افزود: مجموعه‌هایی که از تولید گوشت و فعالیت‌های کشاورزی تا تولید پارچه و لباس انجام می‌دهند، می‌توانند حداکثر ثروت و منفعت را با کمترین هزینه برای کشور فراهم کنند.

قالیباف سپس با تاکید بر اینکه اشتغالزایی و مهار نقدینگی در کشور ضروری است، ادامه داد: کارآفرینان پیشقراولان تولید ثروت در کشور هستند.

رئیس مجلس با اشاره به بازدید از پروژه احداث فرودگاه سراب گفت: مجوزهای مربوط به این فرودگاه صادر شده و فعالیت‌های احداث آن با ردیف بودجه عملیاتی شده است؛ نباید فراموش کرد که پیشرفت این فرودگاه در گرو توجیه اقتصادی و بهره‌گیری از بخش خصوصی است.

قالیباف گفت: با توجه به اینکه در سال جاری رشد تولید به عنوان اولویت کارها قرار دارد، توجه به ثبات اقتصادی دارای اهمیت است؛ بنابراین باید در حوزه اقتصاد برای سرمایه‌گذاران، آرامش و امنیت برقرار کنیم.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها