رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
مدیرعامل شرکت داروسازی دانا خبرداد؛

تولید ۲ میلیون باتل سرم در ماه در شرکت داروسازی دانا

مدیرعامل شرکت داروسازی دانا از سرم به عنوان یک‌محصول استراتژیک یاد کرد و گفت: پیش بینی می‌شود داروسازی دانا با راه اندازی خط تولید سرم ظرفیت تولید ۲ تا ۳ میلیون باتل سرم در ماه را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار تبریزگویا، مهدی شیری امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران درباره فراز و نشیب های نماد ددانا در بازار اظهار داشت: شرکت داروسازی ددانا در اردیبهشت ۱۴۰۱ و در مقطعی به بازار سرمایه عرضه شد که بازار بورس وضعیت پایدار و مناسبی را نداشت؛ با این حال ددانا در ادامه یک روند صعودی خوبی را سپری کرد.

شیری افزود: اما در ادامه سهام شرکت داروسازی دانا همانند سایر نماد‌ها درگیر فراز و نشیب بازار سرمایه شد و افت مقطعی کوتاهی را تجربه کرد، اما وجود بنیاد بسیار خوب، همراهی و پشتیبانی مدیرعامل و معاونت هلدینگ سرمایه گذاری شفادارو و شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا سهم ددانا را به ارزش واقعی خود نزدیک تر کرد.

 مدیر عامل شرکت داروسازی دانا در خصوص روند مثبت ارزش سهام ددانا ابراز امیدواری کرد و گفت: از ابتدای عرضه در بازار سرمایه تا قبل از مجمع، نماد ددانا رشد ۷۱ درصدی را تجربه کرد. با توجه به پروژه‌ها و استراتژی های پیش رو امیدواریم که این روند مثبت حفظ شود.

مهدی شیری مدیرعامل ددانا در خصوص برنامه های پیش رو و ۶۵ محصول جدید این مجموعه داروسازی گفت: درتلاشیم تا پروژه‌های در دست اجرا را هرچه سریع‌تر تکمیل و مجوزهای لازم را اخذ کنیم. محصولات جدید بسیار خوبی برای پروژه‌های جدید طراحی شده که تعداد آن به بیش از ۶۵ محصول می‌رسد.

وی ادامه داد: پس از بیماری منحوس کرونا، سرم به یک محصول استراتژیک تبدیل شد. پیش‌بینی می‌شود ددانا حدود دو تا سه میلیون باتل سرم در ماه تولید کند که عدد بسیار خوبی است و امیدواریم با ورود این ظرفیت از این محصول استراتژیک به بازار کمک حال شبکه درمان کشور باشیم.

مدیر عامل ددانا در پایان علاوه بر تاکید بر بهبود و روند رو به رشد در شرکت های زیر مجموعه هلدینگ شفا دارو به دلیل حضور مدیران جدید و نگاه جدید تصریح کرد: سیاست‌گذاران در راهبری شرکت‌های زیرمجموعه بسیار مهم هستند. با تغییرات انجام گرفته و حضور مدیران جدید، نگاه جدیدی به سیستم تزریق شد که روند رو به رشد در شرکت‌های زیرمجموعه را در پی داشت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها