رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • سه شنبه 2 خرداد 1402 - 16:03
  • کد خبر : 5538
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : خبرنگار تبریزی برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان شد

زهرا عبدالهی خبرنگار تبریزی برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان شد.

به گزارش تبریزگویا، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جشنواره ارتباط‌آفرینان با هشدار نسبت به عدم اعتماد مخاطب به اخبار و مطالب منتشر شده از سوی رسانه‌ها گفت: این عدم اعتماد منحصر به تقسیم‌بندی‌هایی نظیر رسانه‌های داخلی یا خارجی, سنتی یا مدرن و … نمی شود،مخاطب اکنون بر موج سواری رسانه‌های خارجی در انتشار اخبار منفی نیز اعتماد و اعتنا ندارد.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با منتفی دانستن قطعی گذر از رسانه‌های رسمی به نو و یا هر عنوان دیگری از سوی مخاطب اظهار داشت: با توجه به تعدد رسانه از سنتی تا مدرن و … مردم و مخاطب حق انتخاب دارد و از بین خیل عظیمی از رسانه‌های می‌تواند منابع رسانه‌ای مدنظر خود را تمیز و تشخیص دهد.

بحران اعتماد مخاطب معضل اصلی حوزه رسانه

وی با هشدار نسبت به عدم اعتماد مخاطب به اخبار و مطالب منتشر شده از سوی رسانه‌ها عنوان داشت: این عدم اعتماد منحصر به تقسیم‌بندی‌های نظیر رسانه‌های داخلی یا خارجی, سنتی یا مدرن و … نمی شود بطوری که حتی مخاطب اکنون بر موج سواری رسانه‌های خارجی در انتشار اخبار منفی نیز اعتماد و اعتنا ندارند.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما راه حل این معضل و گره کور آن را در روابط عمومی‌ها خلاصه کرد و گفت: روابط عمومی‌ها با تولید و انتشار مطالب تخصصی و منطبق بر نیاز مخاطب می‌تواند این فضای دردناک را به جوی مطلوب و مخاطب پسند هدایت کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم زهرا عبداللهی، خبرنگار تبریزی به عنوان  برگزیده سیمین جشنواره ارتباط‌آفرینان در بخش ارتباطات رسانه‌ای انتخاب و با اهدای تندیس و لوح تقدیر مورد قدردانی قرار داد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها