رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

ائمه جمعه سراسر کشور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه درباره گرانی‌های احتمالی پس از گران شدن قیمت بنزین هشدار جدی دادند و خواستار نظارت بیشتر متولیان امر بر بازار شدند.

به گزارش تبریزگویا، پس از گران شدن یکباره بنزین و سهمیه‌بندی مصرف سوخت نقدهایی به نحوه اجرای این طرح وارد شد و فضای اعتراضی ناشی از نگرانی افزایش قیمت بقیه کالاها به جریان افتاد هر چند که موج سوارانی تلاش کردند تا از مطالبه به حق مردم سوءاستفاده کنند اما با بصیرت مردم شکست خوردند و راه به جایی نبردند.

با این حال با وجود وعده‌های مسؤولان دولتی مبنی بر حفظ ثبات قیمت کالاها و خدمات پس از گران شدن بهای بنزین، اخباری درباره موج جدید افزایش قیمت کالاها به گوش می‌رسد، براساس مشاهدات میدانی افزایش قیمت‌ها در ابتدا از کالاهایی شروع شده که به‌صورت مستقیم از قیمت بنزین تأثیر پذیرفته‌اند و همین موضوع باعث نگرانی مردم شده است. 

در این راستا ائمه جمعه نیز که از آغاز اجرای طرح افزایش بهای بنزین دائم بر توجه جدی به وضعیت معیشت مردم تاکید داشتند در خطبه‌های نماز جمعه امروز خطاب به مسؤولان مربوطه، توصیه کردند که نظارت جدی‌تری بر بازارها داشته باشند تا بتوانند جلوی گرانی‌های بعد از افزایش قیمت بنزین را بگیرند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها