رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
یادداشت اختصاصی؛

چرایی ترس غرب از حجاب زنان

دشمنان اسلام و انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و ایران استفاده می کنند و بعد از ناامیدی از عرصه جنگ و تهدید سخت نظامی ، تلاش خود را برای ضربه زدن و استحاله از درون منعطف کرده اند.البته این مطلب با نگاهی به واقعه تاریخی اندلس بسیار روشن تر و واضح تر قابل توضیح می باشد.

تبریزگویا؛ هرچند برای دشمنی جبهه جهانی استکبار باحجاب زنان و غیرت مردان ،حتی با نگاهی فراتر از دین اسلام در جریان عمومی معاصر جهان شاهد مثال های بیشتر و مصداق های متعدد فرا دینی نیز میباشیم  .به نظر میرسد تکرار الگوی غربی ها برای سقوط و نابودی حکومت اسلامی در اندلس مدل مطلوب انان میباشد که با استفاده سازماندهی شده  از دو عامل شیوع مصرف مشروبات الکلی و دختران بی حجاب فاسد مسیحی جهت انحطاط جامعه و مردم به تبعیت از طیف پیشرو حاکمان و نخبگان ،دست به این اقدامات و برنامه ریزی ها زده اند.

خداوند در افرینش نظام هستی برای زن جایگاه ویژه قرار داده است و رابطه زن و مرد را طوری تنظیم نموده است تا مرد تکیه گاه و طالب جلوه گری زن  و زن مظهر جمال و جلوه گری باشد ؛و این ساختار اساس تشکیل ،تحکیم، سلامت و پایداری خانواده و اجتماع میباشد که با حجاب و عفت زن و غیرت صحیح شرعی مرد عامل حفظ این نظام دقیق میباشد و تضعیف و نابودی عفت زن و غیرت مرد باعث از هم پاشیدن ، ایجاد خسارتها و آسیبهای جبران ناپذیر روحی ، قردی ، اجتماعی و خانوادگی میشود که در جوامع ولنگار غربی در حال نمود پیدا کردن و ایجاد بحران هویت شده است. نه تنها تمام جوامع دینی و بلکه تمام جوامع بشری از این رویه ، ضررهای بسیار متحمل شده اند. تا حدود ۱۰۰ سال سال قبل ، پوشیدگی و عفت زنان و غیرت مردان جزو ارزشهای تمام جوامع به حساب می آمده است ولی با حرکت به سمت بی حیایی و برهنگی در مدرنیته که پروژه ای مخفی و مرمروز می باشد که بصورت مشکوکی گسترش یافته و انحطاط و بن بست را در غرب شکل داده است.

حالا همین غرب با کسب تجربه های هولناک کنار گذاشتن پوشش، عفت و آزادی روابط به سمت زیست عفیفانه و خویشتنداری می رود.

جنبش های (True love wait) در کشورهای غربی به شدت در حال گسترش و به دنبال ترویج زیست عفیفانه و کنترل روابط آزاد تا زمان ازدواج است؛ این جنبش در کنار ده ها جنبش دیگر در نقد وضعیت زنان در غرب مثل (Women are not object) زنان کالا نیستند که به نقد کالای جنسی شدن زنان در تبلیغات، صنعت توریسم و هنر و… می پردازد و یا جنبش (women against the feminism) که به مخالفت با فمینیسم می پردازند  چرا که با گذر زمان مشخص شد این نظریه نه تنها حامی حقوق زنان نبود بلکه باعث کالای جنسی شدن زنان و در نهایت فروپاشی خانواده و جامعه ی غربی شد.

در نهایت جنبش بازگشت به عفاف که یکی از مبلغین آن خانم وندی شلیت (wendy shalit)، محقق امریکایی است که در کتاب خود با نام دختران به عفاف باز می گردند (Return to modesty) به این نکته اشاره می کند که زن غربی از این که تنها کالایی در جهت ارضای نیازهای مردان باشد خسته شده و به دنبال بازگشت دوباره به پوشش و زیست عفیفانه است.

برای بررسی علت ترس غرب از حجاب زن و غیرت مرد مسلمانان و دشمنی با آن ، به بررسی چند نکته از منافع بی حجابی برای غرب و موانع حجاب و غیرت مسلمانان برای اهداف پلیدشان میپردازیم تا دلیل ترس و دشمنی غرب با حجاب و غیرت عیان شود

از دست دادن هویت انسانی و ایحاد هویت مصرفی:

در حقیقت غرب با تغییر باورها و گرایش به لیبرالیسم و نئو لیبرالیسم و با شاخصه های مادیگرائی ، فرد گرائی ، لذت گرائی ، سود گرائی ، سرمایه داری  و …درصدد افزایش سرمایه و ثروت می باشد . اصل اساسی در لیبرالیسم  افزایش میزان این دو عامل  می باشد.بصورت طبیعی سرمایه داری و کاپیتالیسم  برآمده از این جریان می باشدو در حقیقت ایجاد هویت مصرفی برای کسب سود بیشتر و سلطه بر قلب ها و مغزها و اقتصاد جهان از آثار مهم جانبی تبلیغ بی حجابی و نداشتن غیرت مردان می باشد. با دوری از حجاب و تبلیغ مصرف گرایی  در پوشاک و آرایش و … سرمایه داران به ثروت خود می افزایند و مردم عادی حتی چیزی که نیاز به آن ندارند را با تبلیغات و تحت تاثیر نیاز کاذب خریداری نموده و با عواقب زندگی سرمایه داری دست و پنجه نرم خواهند کرد.

تبدیل زن به کالای جنسی و ایجاد بازار جدید

با بی حجابی و برهنگی زن که با بی غیرتی مرد این پازل تکمیل می گردد ، نظام سرمایه داری غرب از زن به عنوان کالا و برده جنسی ، در تجارت پرسود این بازار استفاده می کنند که با تباهی نظام خانواده و نابودی مقام و منزلت زن و کسب ثروت و بازار جدید برای افزایش سرمایه سرمایه داران همراه می شود. زن جایگاه واقعی خود را از دست می دهد و تا زمانی که امکان بهره کشی از او وجود دارد بصورت استثماری به خدمت گرفته می شود. همان گونه که تبلیغ مسائل مختلف از جاذبه جسمی او برای جذب مشتری سوء استفاده می شود.

نیروی کار ارزان:

زن به عنوان محور و ستون خیمه زندگی نقش اساسی در تولید خانگی ، اقتصاد و اداره زندگی خانوادگی دارد ولی با صنعنی شدن اروپا ، نیاز به کارگر ارزان قیمت و پائین آوردن هزینه تولید در قبال افزایش سود و سرمایه سرمایه داران ، حرکت های برای بیرون کشیدن زن از محور خانواده و حضور در کارخانه ها برای تولید در قالب نیروی ارزان قیمت که به اندازه مردان کار می کردند ولی بسیار کمتر از آنها حقوق می گرفتند ، با حمایت سرمایه داران آغاز شد. تبلیغ موجه استقلال مالی زن  و با نتیجه فروپاشی نهاد خانواده  ، ترویج برهنگی ، افزایش طلاق و زندگی مجردی  ، مصرف گرایی و ظلم به حقوق زنان و … از ابعاد و آثار مختلف این طراحی شوم بود. که در بیانیه اخیر مجامع بین المللی زنان جهان با اشاره به سودجویی کارفرمایان در سراسر جهان آمده است: «زنان منبع نیروی کار ارزان و بی‌حقوق‌ترین قشر طبقه‌ی کارگر هستند که در همه جای جهان، مورد استثمار کارفرمایان قرار می‌گیرند.

نظام سلطه به دنبال سلطه بر جهان

با ترویج برهنگی و از هم پاشیدن نظام خانواده ، جوامع بشری با بحران هویت شدند و فرصت بازتعریف تفکر غربی و هسته مرکزی این طراحی در راستای منافع جهان سرمایه داری انجام می شود و با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی ، رسانه ها و کمپین ها  به سمت تحمیق مردم و تامین منافع خود قدم بر می دارندو قطعا حجاب و عفت زن در هم افزایی با عفت و غیرت مردان سد محکم در برابر این برنامه ریزی شوم است.

تمرکز  اصلی نظام سلطه بر اسلام است.

از آنچه گفته شد مشخص گردید ، حتی جوامع غیر اسلامی و سایر اقوام و ادیان دارای حجاب بوده اند و این نشان از ارزش بودن پوشیدگی و عفت برای مردان و زنان بوده است.اسناد و فیلم ها و عکس های باقی مانده از حدود ۱۰۰ سال قبل و تصاویر حکاکی شده و نقاشی های قرون قدیم حاکی از پوشیدگی در اکثر جوامع بشری حتی غربی بوده است.و با ظهور و بروز لیبرالیسم از سوء استفاده مالی و جنسی با تبلیغی ، تجاری و مقابله با حدود الهی نیز همراه می شود.با از هم گسیختگی غرب در بحث پوشش و انحراف از مسیر سعادت بشر و حرکت به سمت انحطاط و بی هویتی و مصرف گرائی در راستای منافع سرمایه داری و حتی یهود شد. غرب با حرکت علمی و تجربی در بعد از قرون وسطی و جدایی بین علم و دین ناشی از تحریف  باور ها و احکام الهی و با اندوخته تجربه اندلس ، نسبت به برنامه ریزی برای مقابله با حجاب و عفاف زن و غیرت مرد مسلمان  اقدام نمود. طبق فرموده امام خامنه ای  : «علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا میکند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد »(۳) و جبهه استکبار برای مقابله با آن از طریق جنگ ترکیبی اقدام به مقابله و جلوگیری از این اتفاق می نماید که یکی از جنبه های مهم آن مقابله با حجاب و عفاف و غیرت زن و مرد مسلمان است زیرا مهم ترین خاکریز در مقابل تغییرات جبهه باطل و شیطان گرایی در مقابل جبهه حق و خداپرستی نیاز فطری به پاکی ، پوشش ، عفت و غیرت در زنان و مردان است که با فتح این سنگر  به مقاصد شوم خود در مقابله با حکومت صالحان و حکومت جهانی اسلام و حضرت امام زمان عج  خواهند رسید.

با آیات و روایات مبنی بر ایمان  نداشتن فردی که حیا ندارد  و …  ، می توان ترس غرب از عفت زن و غیرت مرد مسلمان را در مقابله ذاتی این خط  منحرف با خط حق و خداپرستی دانست که در صورت فتح این خاکریز ، می تواند سایر سنگر ها را براحتی پاک سازی کند و به اهداف پلید خود برسد لذا حجاب و عفاف و غیرت به عنوان نماد و پرچم خداباوری و ایمان مقابل جبهه کفر ، استکبار و خدا ستیزی بسیار حیاتی و حفظ آن به روش های صحیح جزو ضروریات است.

از دیدگاه امام خامنه ای : « در قضیه‌ی زن، آنی‌كه باید جواب بدهد، آنی‌كه گریبانش گیر هست، غرب است، نه اسلام، نه جمهوری اسلامی. آنهائی كه مرزهای دو جنس را بكلی از بین بردند، آزادی جنسی را در عمل، در زبان، در تبلیغات، حتّی در فلسفه ترویج كردند، باید پاسخ بدهند. نتیجه این شد كه با توجه به خوی تجاوزگری طبیعی و قوّت طبیعی‌ای كه مرد نسبت به زن دارد، زن مظلوم واقع بشود و نسبت به زن حق‌كشی انجام بگیرد. زن را وسیله‌ای برای فروش كالاهایشان قرار بدهند؛ مثل یك كالا، مثل یك متاع! شما این مجلات فرنگی را نگاه كنید؛ برای فروش یك متاع، پیكر لخت یك زن را نشان میدهند! آخر اهانتی از این بالاتر برای یك زن ممكن است؟ آنها باید جواب بدهند.»

یادداشت از دکتر حیدر زارع

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها