رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: با طراحی و تولید جک بکهولودر در این گروه صنعتی، سالانه از خروج ۲۰۰ هزار دلار ارز از کشور جلوگیری و صرفه جویی شد.

به گزارش تبریزگویا، مصطفی وحیدزاده روز سه شنبه در بازدید از روند تولید این محصول، افزود: یکی از موانع تولیدی بکهولودر در شرکت خدمات صنعتی گروه تراکتورسازی ایران، جکهای هیدرولیکی بکهولودر بود که با درایت و مدیریت در مجموعه خدمات صنعتی این مشکل حل و تراکتورسازی به جمع تولیدکنندگان این نوع جک پیوست.
وی افزود: با احتساب نیاز داخل مجموعه تراکتورسازی با برنامه ۵۰۰ دستگاه در سال، به ازای هر دستگاه ۴۰۰ دلار و سالانه از خروج نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار ارز از کشور به دلیل داخلی و بومی سازی این جکها جلوگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این نوع جک ها از مبادی داخلی و خارج از کشور تامین می شد، اظهار کرد: ضمن داخلی سازی این نوع جک ها، باید به منحصر و شخصی سازی شدن این قطعات فقط برای محصولات تحت لیسانس تراکتورسازی و مشتریان آن نیز تاکید کرد.
وحیدزاده همچنین از طراحی دستگاه تست جک های بکهولودر در خدمات صنعتی خبر داد و گفت: این دستگاه در واقع به جهت مباحث کنترل کیفی و مهمتر از همه اصل مشتری مداری از اهمیت بالایی برای تراکتورسازی برخوردار است چرا که جکهای تولید شده را به جهت کیفی ارزیابی و برای ارائه به مشتری و مصرف کننده تایید می کند.

وی بیان کرد: با ارزیابی هایی که بر روی جک های تولیدی و به کمک این دستگاه تست صورت خواهد گرفت اشکالات و خطاها رفع شده و محصولی با کیفیت و با کمترین خطا تحویل مشتری خواهد شد و هزینه گارانتی نیز کاهش می یابد.
وحیدزاده به مجهز شدن بکهولودرهای تولیدی تراکتورسازی به شیرهای هشت اسپول عقب و سه اسپول جلو نیز اشاره کرد و گفت: بکهولودرهای موجود فقط قابلیت نصب پاکت جلو در قسمت لودر و پاکت عقب در قسمت بیل عقب را دارند که با توجه به نیاز روزافزون مشتری برای استفاده از سایر ادوات و همچنین نیاز بازارهای صادراتی، تصمیم به تغییر طرح سیستم هیدرولیک دستگاه برای استفاده از سایر ادوات گرفته شد و با تغییرات انجام شده در حال حاضر امکان نصب ادواتی نظیرچکش هیدرولیکی، چنگالهای برداشت، پاکت های آواربردار، جاروهای صنعتی، پاکت های چند منظوره و برف روب ها نیز بر روی بکهوهای تولیدی در تراکتورسازی به وجود آمد.
وی اضافه کرد: موتور توربوشارژ، استفاده از کابین با راحتی بالا و مشتری پسند با استفاده از شیشه ها و چراغها و صندلی مجهز به کمربند ایمنی دارای تاییدیه استاندارد اروپایی، استفاده از کاپوتاژ با جنس فلزی که مقاوم به آسیبهای محیطی بوده و قابلیت تعمیرپذیری قسمت موتور دستگاه (با توجه به باز و بست آسان کاپوتاژ) از دیگر تغییرات ارگونومیکی انجام شده در محصولات بکهو است.

به گفته وحیدزاده این فرآیند و اقدامات در زمان کمتر از یکسال به مدیریت یوسف دادگر در خدمات صنعتی و به منظور ارتقاء کیفیت محصولات و مشتری مداری اتفاق افتاده که امیدواریم با حضور وی در موتورسازان تراکتورسازی شاهد ادامه این روند و تحولات در مجموعه موتورسازان نیز باشیم.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها