رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان.شرقی با بیان اینکه امسال تعداد صندوق‌های سیار انتخاباتی در استان نسبت به سال های گذشته حداقلی خواهد بود، گفت: آذربایجان شرقی به لحاظ تعداد حوزه‌های اصلی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه انتخابیه بوده و دارای ۱۳ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی می باشد.

به گزارش تبریزگویا، تراب محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر  استاندار آذربایجان.شرقی و با رهنمودهای ایشان، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

وی از آمادگی عوامل انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد ملی در سطح استان خبر داد و گفت: تمامی کمیته‌های ستاد انتخابات استان،‌ فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آمادگی ۱۰۰ در صدی برگزاری انتخابات را دارند و با برنامه‌ریزی انجام شده نواقص احتمالی نیز قبل از برگزاری انتخابات برطرف خواهد شد.

محمدی ادامه داد: آذربایجان‌شرقی به لحاظ تعداد حوزه‌های اصلی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه انتخابیه بوده و دارای ۱۳ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی می‌باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری چهار راهبرد اصلی رقابت، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت برای حضور حداکثری در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران آگاهانه در پای صندوق.های رای حاضر خواهند شد و ادارات و نهادها نیز وظایف خودشان را در این زمینه انجام می.دهند تا شاهد حضور پرشور در پای صندوق‌های رای باشیم.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از آمادگی حوزه‌های انتخابات استان خبر داد و افزود: تمام حوزه‌های انتخاباتی، تجهیز و امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات نیاز آماده شده است؛ همچنین در حوزه‌هایی که آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف می‌باشد، تمهیداتی توسط کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات استان  اندیشیده شده که این نارسایی به حداقل برسد.

محمدی گفت: امسال تعداد صندوق‌های سیار انتخاباتی در استان نسبت به سال‌های گذشته حداقلی خواهد بود و سعی خواهیم کرد صندوق‌های رای‌گیری همچنین عوامل اجرایی را در حوزه.هایی که میزان حضور بیشتر است، افزایش دهیم تا مردم بتوانند براحتی آرای خود را در صندوق‌ها بیندازند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها